Blog İçerikleri

Blog, Makaleler, Haberler & Güncellemeler

Tek Panelden E-Ticaret Yönetimi

İster bir çevrimiçi mağazanın sahibi olun, ister çevrimiçi bir iş kurmuş bir kişi olun, E-ticaret sitenizi mevcut altyapınızla nasıl entegre edeceğinizi öğrenmek önemlidir. Bu, kredi kartlarını kabul etmek, çevrimiçi kataloglar sağlamak ve müşterilere siparişleri teslim etmek gibi şeyleri içerebilir. Bu görevleri kendi başınıza halledebilecek olsanız da, tek panelden e-ticaret yönetimi için daha iyidir. E-ticaret sitenizi şirketinizin mevcut altyapısıyla nasıl entegre edebileceğinizi bu makaleden öğrenin.

E-ticaret, internet üzerinden ürün ve hizmet satan mağazalardan oluşur. Bu mağazalar genellikle ödemeleri çevrimiçi olarak işleyen bir ödeme ağ geçidine bağlanır. Ödeme ağ geçitleri, bu hizmeti kendi web siteleri veya bir üçüncü taraf uygulaması aracılığıyla sağlar. Üçüncü taraf uygulaması, mağazanızı ve ödeme ağ geçidinizi entegre etmek için gereken her şeyi içerir.

E-ticaret kurarken atmanız gereken ilk adımlardan biri mağazayı barındıracak bir firma seçmektir. Ardından, yazılım entegrasyonu veya çevrimiçi mağaza oluşturucu aracılığıyla, mağazayı ödeme ağ geçidinizle entegre etmenin bir yolunu bulmanız gerekecektir. Birçok şirket bu hizmetleri sunar, ancak işin sizin için yapılması faydalı olabilir.

Bir barındırma şirketi ve bir çevrimiçi mağaza oluşturucu bulduğunuzda, mağazanızı oluşturmaya başlayabilirsiniz. Öncelikle sitenizde satacağınız ürün türlerini belirlemelisiniz. Oyunlar ve uygulamalar gibi dijital ürünlere özel bir önem vermek isteyeceksiniz. İkinci olarak, kredi kartları da dahil olmak üzere çeşitli ödeme şekillerini kabul etmek isteyip istemediğinizi düşünün. Şu anda tüm ödeme şekillerini kabul etmiyorsanız, ödeme ağ geçidi sağlayıcıları için seçeneklerinizi değerlendirmeniz faydalı olabilir.

Ödeme ağ geçidinizi seçtikten ve e-ticaret sitenizi kurduktan sonra, e-ticaret yönetiminde bir sonraki adıma hazırsınız: sitenizi pazarlamak. E-ticaret, sitenizi mevcut ve potansiyel müşterilere tanıtmanıza olanak sağlayacak profesyonel pazarlama araçları kullanılarak en iyi şekilde yönetilir. Çoğunlukla, e-ticaret yönetimi, tıklama başına ödeme (PPC), arama motoru optimizasyonu (SEO) ve sosyal medya pazarlaması şeklinde gelir. E-ticaretin bu yönlerini yönetmek için özel bir personeliniz varsa, yatırımınızdan iyi getiriler elde edebilmelisiniz. Ne yazık ki, özel bir personel olmadan, bu pazarlama kampanyalarının uygulanmasında bazı zorluklar olabilir.

Güçlü bir müşteri tabanı ve sağlam bir pazarlama kampanyası oluşturduktan sonra, kredi kartı ödemelerini kabul etmeye hazırsınız. E-ticaret yönetiminin faydalarından biri, mağazanız ve e-ticaret modelini oluşturan satış, ödeme işleme ve nakliye gibi işin tüm yönleri için tek bir arayüze sahip olma yeteneğidir. Çoğu durumda, ödeme işlemcisi ve gönderim düğmeleri olan tek bir mağaza sayfanız ve envanterinizin bulunduğu tek bir web sayfanız olabilir. Bu, mevcut trafiğinizin ne kadar hızlı olduğuna bağlı olarak satışlarınızı kolayca ölçeklendirmenize olanak tanır.


E-ticarette kazanmak için bazı yatırımlar yapmak gerekiyor. Maddi yatırımlar, işletme giderleri olarak hesa...

2 yıl önce


E-Ticaret sektöründe atılan her iyileştirici adım, marka ile müşteri arasında sarsılmaz bir sadakat ortam...

2 yıl önce


E-ticaret ile internet üzerinden ürün ve hizmet satışı gerçekleştiren işletmelerin hedef kitlesine...

2 yıl önce